Чи може роботодавець виправити помилку в документах, поданих до центру зайнятості для отримання допомоги по частковому безробіттю?
Чи може роботодавець виправити помилку в документах, поданих до центру зайнятості для отримання допомоги по частковому безробіттю?
Так, може.
Роботодавець, як і фізична особа-підприємець щодо допомоги на себе, для отримання допомоги по частковому безробіттю подає заяву та відомості до центру зайнятості (філії обласного центру зайнятості) базового рівня.
Рішення про надання такої допомоги приймається протягом 5 робочих днів на регіональному рівні.
Відповідно до пункту 17 Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 21 червня 2022 року № 702,
За наявності у документах помилок базовий центр зайнятості (філія) у межах 5 робочих днів повідомляє про це роботодавця. Це передбачено пунктом 17 Порядку надання допомоги по частковому безробіттю, затвердженого постановою Кабінетом Міністрів України від 21 червня 2022 року № 702 ( постанова за посиланням http://surl.li/bpugw).
Після доопрацювання документів роботодавець має право повторно звернутися до базового центру зайнятості (філії) протягом 5 робочих днів з дня отримання вказаного повідомлення. Регіональний центр зайнятості має 5 робочих днів з дня повторного подання документів для прийняття рішення.
Є питання, пов'язані зі сферою зайнятості? Звертайтеся до обласного центру зайнятості, філій чи їхніх структурних підрозділів за місцем вашого перебування або телефонуйте на «гарячу лінію» обласного центру зайнятості http://surl.li/enhic
Ми маємо Telegram-канал, що створений для обміну повідомленнями з клієнтами Підтримка ДСЗ#12 Кіровоград https://t.me/dcz_kir
Кіровоградський обласний центр зайнятості