Заваллівська громада

Кіровоградська область, Голованівський район

ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

ДОВІДКА

ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН

 

Робота із зверненнями громадян в Заваллівській селищній раді проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (1996 р.), Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України 14 квітня 1997 року №348 (із змінами та доповненнями від 03 лютого 2016 р.№ 48), класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 (із змінами та доповненнями від 21 лютого 2018 р.№ 94), Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 р.№ 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації.

 З метою посилення персональної відповідальності посадових осіб щодо додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», встановлено контроль за дотриманням термінів розгляду звернень, остаточним вирішенням проблем, що порушуються населенням, вишукуються для цього всі наявні матеріальні та фінансові можливості.

Постійно проводиться робота щодо вчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем, що породжують звернення громадян і потребують негайного вирішення.

За 2022 рік до Заваллівської селищної ради надійшло 228 звернень, з них:

- індивідуальних – 210;

- колективних – 17;

- анонімних – 1.

За звітний період 96 звернень громадян було зареєстровано на прийомі у голови, 3 звернення надійшло поштою, 129 звернень громадян було зареєстровано через органи влади (з них через Регіональний контактний центр - 125 звернень).

За категоріями авторів звернення розподілились таким чином: 2 звернення надійшло від дітей війни, 3 – від учасників бойових дій,  48 – від осіб з інвалідністю І-ІІІ груп та дітей з інвалідністю, 8 -  від багатодітних сімей, 167 -  від інших категорій.

У зверненнях порушено 228 питань. Питання, що порушувалися громадянами відносяться до:

  • соціального захисту (65 звернень);
  • комунального господарства (43 звернення);
  • діяльності органів місцевого самоврядування (30 звернень);
  • аграрної політики (17 звернень);
  • житлової політики (14 звернень);
  • освіти (10 звернень);
  • праці і заробітної плати (10 звернень);
  • охорони здоровя (8 звернень);
  • діяльності підприємств та установ (7 звернень);
  • транспорту і звязку (5 звернень);
  • сімейної політики (5 звернень);
  • екології та природних ресурсів (3 звернення);
  • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (3 звернень);
  • економічної політики (3 звернення);
  • молоді, фізичної культури і спорту (3 звернення);
  • фінансової політики (1 звернення);
  • культури  (1 звернення).

Всі звернення, що надходять до Заваллівської селищної ради розглядаються її керівництвом з послідуючим наданням відповідних доручень виконавцям. Автори звернень обов'язково повідомляються про результати розгляду.

 Прийом громадян Заваллівським селищним головою проводиться щоденно.

 Видача довідок різного характеру проводиться щоденно Заваллівською селищною радою, відділами та її структурними підрозділами.    

 Питання про стан роботи із зверненнями громадян було розглянуто на засіданні виконавчого комітету Заваллівської селищної ради 28.07.2022р. - за 1 квартал 2022р..

Щотижня, на нарадах, які проводить Заваллівський селищний голова,  звертається увага заступників, керівників відділів на недопущення халатного відношення до розгляду звернень громадян та вжиття дієвих заходів у вирішенні  нагальних проблем, порушений у зверненнях.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Заваллівської селищної ради розміщено на інформаційному стенді селищної ради, офіційному веб-сайті селищної ради, оприлюднено на інформаційних стендах відділів виконавчого комітету Заваллівської селищної ради.

Створено умови для вільного доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями до приміщення селищної ради, до відділу соціального захисту населення та відділу «Центр надання адміністративних послуг». Прийом громадян працівниками структурних підрозділів селищної ради проводиться щоденно.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь